آخرین اخبار روز استان های ایران

گازبهای مددجویان در قزوین رایگان می‌شود

گازبهای مددجویان در قزوین رایگان می‌شود

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت: مددجویانی که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به شرکت گاز استان معرفی می‌شوند هزینه برقراری انشعاب گاز برای آن‌ها رایگان بوده و در صورت رعایت الگوی مصرف گاز نیز هزینه گاز بهاء برای آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی حجتی‌پور، مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین در خصوص امضای تفاهم‌نامه اجرای لوله‌کشی داخلی منازل مددجویان، اظهارکرد: امضای این تفاهم‌نامه برای سه‌سازمان شرکت گاز، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی یک‌تکلیف و یک‌کار مشترک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی است که باید با اجرای صحیح، نظارت دقیق و باهدف کمک و مساعدت به خانواده‌های کم‌برخودار و بی‌بضاعت بتوانیم به این تکلیف به درستی عمل کنیم.

او سقف اعتبار اختصاص داده شده برای اجرای تفاهم‌نامه را ۵۰میلیاردریال ذکر کرد و افزود: برای اجرای لوله‌کشی داخلی منازل هر یک از مددجویان ۶۰میلیون‌ریال در نظر گرفته شده است که با توجه به مبلغ اختصاص داده شده بیش از یک‌هزار مددجو از این امر رایگان بهره‌مند می‌شوند.

حجتی‌پور با اشاره به وظیفه ذاتی شرکت گاز استان قزوین در جهت خدمات‌رسانی گاز به مشترکین استان به ویژه مشترکین تحت پوشش سازمان‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، گفت: مددجویانی که از سوی سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به شرکت گاز استان معرفی می‌شوند هزینه برقراری انشعاب گاز برای آن‌ها رایگان بوده و در صورت رعایت الگوی مصرف گاز نیز هزینه گاز بهاء برای آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

این مقام مسئول تعداد مددجویان تحت پوشش گاز طبیعی را بیش از ۵هزار و ۱۹۸مورد برشمرد و ادامه داد: مصرف گاز طبیعی این تعداد مشترک به‌طور میانگین بیش از ۱۱میلیون مترمکعب در سال است و نیز در طول ۷ماه گذشته بیش از ۲۴۵مددجو به جمع مشترکین گاز استان قزوین اضافه شده است.

در ادامه ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین و دکتر علی دهباشی‌پور مدیرکل بهزیستی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل و مجموعه شرکت گاز استان قزوین هریک برای اجرای این تفاهم‌نامه آمادگی خود را اعلام کردند.

48

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا