پزشکی

مرکز جدید فرآوری در انتقال خون استان مازندران افتتاح شد

مرکز جدید فرآوری انتقال خون استان مازندران همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین راه اندازی شد.

به گزارش بهداشت نیوز، آیین افتتاح مرکز جدید فرآوری خون و فرآورده های خونی استان با مدیرکل انتقال خون استان، حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار ساری، خیرین و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد.
مرکز جدید فرآوری انتقال خون استان مازندران با مشارکت خیرین و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان همزمان با ششمین روز از هفته دولت افتتاح شد.
مدیرکل انتقال خون استان مازندران در حاشیه مراسم افتتاحیه افزود: مازندران استانی گردشگر پذیر است و بالغ بر ۴۷ مرکز درمانی و بیمارستان و حدود ۱۴ هزار بیمار خاص دارد که به صورت دائم و مستمر نیاز به خون و فرآورده های خون سالم دارند.
وی ضمن قدردانی از ایثار و نوعدوستی مردم مازندران که همواره حامی بیماران نیازمند به خون استان می باشند، خاطر نشان کرد: سال گذشته بیش از ۱۶۴ هزار نفر از هم استانی ها به مراکز اهدای خون و تیم های سیار مراجعه کردند که از این میزان مراجعه کننده، بیش از ۱۳۴ هزار نفر خون اهدا کردند.
دکتر عبداله محمدی فیروزجایی همچنین از حمایت خیرین در تکمیل مرکز فرآوری انتقال خون استان قدردانی کرد و گفت: امید است با ادامه این روند، توسعه بیشتری در بخش زیرساخت های انتقال خون استان ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا