آخرین و مهمترین خبرهای اجتماعی

فاجعه‌ای بدتر از زلزله تهران در دنیا نخواهد بود/ هر روز با جملاتی نظیر چادر بخرید یا ٣ هزار سال است در تهران زلزله‌ای نیامده، مواجه‌ایم

فریبرز ناطقی‌الهی ادامه داد: امروزه در خصوص زلزله تهران می‌دانیم که مشکلات چیست و چگونه باید به آنها بپردازیم، ولی در قسمت اجرایی کار دچار مشکل می‌شویم. مسئولان اجرایی یا به این مطالعات باور ندارند و یا اهمیت نمی‌دهند و از زیر مسائل فرار می‌کنند.
او گفت: گناه بزرگی بر دوش مسئولین امر زلزله کشور است چراکه مثلا در شهری مثل تهران که هر لحظه احتمال یک زلزله خانمان‌سوز وجود دارد و باید مسئولیت ١٠ الی ١۴ میلیون نفر را بر عهده بگیرند.

ناطقی‌الهی اظهار کرد: متأسفانه هر روز با جملاتی نظیر چادر بخرید یا ٣ هزار سال است در تهران زلزله‌ای نیامده مواجه می‌شویم و مسئولان از زیر کار در می‌روند و حتی توانایی کار های بیشتری را هم ندارند. در ایران دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز زلزله قسمت معرفی و تعریف مسئله را به درستی انجام داده‌اند. در قسمتی که برمی‌گردد به مسئولین اجرایی هیچ پیشرفتی نداشته‌ایم و این روزی باعث نابودی شهر تهران خواهد شد و در پی تمام کشور دچار مشکل خواهد شد.

او افزود: هیچ بلایی بدتر از زلزله احتمالی تهران در سطح جهانی نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا