آخرین اخبار روز استان های ایران

طرح‌های نیمه‌تمام استانی با اعتبار ۴۰میلیارد تومان تکمیل می‌شود

طرح‌های نیمه‌تمام استانی با اعتبار ۴۰میلیارد تومان تکمیل می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور گفت: مبلغ ۴۰میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۵۰درصد در سفرهای استانی رئیس‌جمهور اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نامدار عبدالهیان، معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال احمر کشور در مراسم تجلیل و تکریم از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین که با حضور آقاسیدی معاون توسعه منابع استانداری، کاظمی فرماندار و جمعی از امدادگران در جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه امداد و نجات یک امر حاکمیتی است، اظهارکرد: از ۴۳حادثه و بلایای طبیعی رخ داده در جهان تعداد ۳۱مورد در کشور اتفاق افتاده که باید برای مقابله با آن برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد.

او افزود: با شکل‌گیری معاونت برنامه‌ریزی در ساختار نهاد هلال احمر، بنا به فرموده رهبری به سمت ماموریت‌های برنامه‌محور حرکت می‌کنیم تا مسئله‌محوری، هرچه بیشتر مورد توجه واقع شود.

عبداللهیان گفت: ما از منابع دولتی برای تجهیزات جمعیت هلال احمر به ۱۰۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم اما تاکنون فقط ۶هزار میلیارد تومان تامین شده است که باید اعتبارات مناسبی تخصیص داده شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اعتبارات هلال احمر طی سال گذشته ۲برابر شده، ادامه داد: این افزایش با نگاه مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت و در سال آینده بر امور رفاهی و معیشتی کارکنان وهمچنین مسکن آن‌ها هدف‌گذاری شد.

عبداللهیان افزود: باتوجه به بروز برخی مشکلات برای بالگردها به دلیل وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی موجود بسیاری از آن‌ها زمین گیر شدند که باید در جهت رفع مشکلات آن‌ها و آماده‌سازی بالگردها اقداماتی انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس جمعیت هلال‌احمر بیان کرد: مبلغ ۴۰میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای ۵۰درصد در سفرهای استانی رئیس‌جمهور اختصاص می‌یابد که امیدواریم پایگاه‌های امدادی جاده‌ای نیز تجهیز شوند.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از خدمات حسن آصفی مدیرعامل سابق، حسین خوئینی که در کارنامه خود مسئولیت‌های بسیاری از جمله مشاور مدیرعامل، معاونت امداد و نجات، رئیس اداره لجستیک و آمادگی حوزه معاونت امداد و نجات، ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین و ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک دارد؛ به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین معرفی شد.

46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا