فلزیاب

ردیاب الکتروسکوپ 301

ردیاب الکتروسکوپ 301 یکی از بهترین سیستم های شرکت آمریکایی الکتروسکوپ است مدل Electroscope 301Digital یکی از دستگاه های گنج یاب و فلزیابی است که در ایران و همچنین جهان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است برای اطلاعات کامل در مورد این سیستم بسیار قوی مدل 301 دیجیتال حتما تا آخر مقاله با مه همراه باشید تا کارشناسان ما به صورت کامل در مورد این فلزیاب و ردیاب قدرتمند توضیحات را بدهند.

ویژگی های فلزیاب الکتروسکوپ 301

ردیاب الکتروسکوپ 301 دارای ویژگی برتر با برد بسیار بلند است و افراد می توانند در فاصله هایی بسیار دور گنج هایی که درون زمین پنهان شده است را شکار کنند این دستگاه با سیستم و فناوری های پیشرفته ساخته شده است و شرکت آمریکایی الکتروسکوپ توانسته در جهان مشتری های فرآوانی پیدا کند.

ویژگی های دیگر الکتروسکوپ 301 ردیابی و مکان یابی است که به سرعت می تواند منطقه بسیار وسیعی را اسکن کند و به راحتی می تواند تمامی اشیاء با ارزش مانند طلا ، نقره و … را کاوش کند.

اپراتور با سیستم Electroscope 301Digital می تواند قفل هدف و منطقه را فعال یا غیر فعال کند در صورتی که فعال کند تمام سعی و تلاش و تمرکز ردیاب 301 به سمت آن منطقه است و در صورتی که گنجی در آن محیط باشد می تواند تشخیص دهد.

طراحی فلزیاب الکتروسکوپ 301 به شکلی است که جویندگان می توانند اشیاء بزرگی را پیدا کنند ولی اگر کاربر با تجربه باشد به راحتی می تواند اشیاء بسیار ریز و کوچک هم پیدا کند البته خیلی از کاوشگران با تجربه در کنار این ردیاب الکتروسکوپ 301 یک فلزیاب دیگر هم از شرکت های دیگر خریداری می کنند و با قدرت به میدان کاوش می روند و به راحتی می توانند تمامی اشیاء گرانبهای درون زمین را شکار کنند.

پیشنهاد ما کارشناسان سایت مشاور فلز برای افرادی که تا به امروز با سیستم با دور برد کار نکردند حتما مدتی و زمانی را صرف آموزش بکنند و بعد سراغ کاوش بروند.

خرید و قیمت ردیاب الکتروسکوپ 301

عمق کاوش طلایاب ردیاب الکتروسکوپ 301

عمق کاوش الکتروسکوپ 301 دیجیتال تا حدی به مدت زمان گنجی که دفن شده است و همچنین فاصله آن بستگی دارد هر چقدرعمر اشیاء درون زمین بیشتر باشد این دستگاه کارآیی بیشتری دارد.

کاوش با دستگاه الکتروسکوپ 301 دیجیتال زمانی که به اشیاء بسیار بزرگ برخورد می کند می تواند تا عمق 6 متر را تشخیص دهد ولی در هنگام برخورد با اشیاء ریز نهایت تا عمق 2 متر را می تواند تشخیص دهد که در هر صورت افرادی که این فلزیاب را خریداری می کنند با یکی از بهترین سیستم های جهان آشنا می شوند مخصوصا در ایران این دستگاه از کارآیی بالایی برخوردار است.

صفحه نمایش دستگاه 310 دیجیتال به صورت LCD است و کاربر می تواند تنظیمات مختلفی را انجام دهد و تمامی نماد های تنظیمات روی صفحه نمایش دستگاه قرار داده می شود این صفحه دارای نور پس زمینه هم است و در شرایطی که نور کم باشد اپراتور می تواند آن را تنظیم کند.

فلزیاب گرت اپکس Garrett Apex

این محصول هم برای آمریکاس

تفکیک طلایاب Electroscope

قدرت تفکیک این ردیاب بسیار قدرتمند است و به راحتی می تواند اجسامی که درون زمین دفن شده است را تشخیص دهد که آهنی و یا غیر آهنی است و همچنین تمامی نویز و اشیاء مزاحم درون زمین را فیلتر می کند.

قدرت تفکیک و تشخیص الکتروسکوپ 301 دارای 10 حالت کاربری است و افراد با مطالعه کاتالوگ آن به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

البته این دستگاه کارآیی تنظیم ترکیب چندگانه را هم دارد و به راحتی کاربر می تواند استفاده کند حساسیت این دستگاه قابل تنظیم است و فرد می تواند آن را زیاد و یا کم کند.

مشخصات کلی دیگر فلزیاب ردیاب الکتروسکوپ 301

ردیاب الکتروسکوپ 301 یکی از بهترین ردیاب های جهان است که با یک مقاله نمی شود به صورت کامل توضیح داد.

این ردیاب دارای انواع و اقسام ویژگی و مشخصات ویژه است که با یک مقاله نمی شود توضیح داد.

خرید ردیاب الکتروسکوپ 301 را به صورت اورجینال می توانید از سایت مشاور فلز خریداری کنید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشخصات کلی دیگر فلزیاب 301Electroscope
ساخت کشور آمریکا
سوئیچ طلایی/نقره ای
ترکیب های تنظیم چندگانه
باتری قلیایی 9 ولت
تنظیم 10 حالته
دستگیره تشخیص 10 موقعیت
نشانگر کم بودن باتری
تعادل خودکار
قدرت تفکیک انواع فلزات
قدرت شناسایی اجسام در دورترین نقاط
صفحه نمایش LCD
تنظیم حساسیت
حذف نویز های مزاحم
وزن بسیار کم و قابل حمل راحت
کاربری اسان
2 خدمات و پشتیبانی
عمق کاوش بیت 2 تا 7 متری
وسایل و تجهیزات ردیاب الکتروسکوپ 301

قیمت ردیاب و فلزیاب الکتروسکوپ 301 مدل دیجیتال

دستگاه های آمریکایی به نسبت دستگاه های دیگر نظیر ترکیه و یا استرالیا دارای اطلاعاتی تکمیل تر نیست که حتما افراد قبل از خرید باید بسیار دقت کنند.

متاسفانه طی ماه ها و سال های اخیر از مشتری های زیادی شنیدیم که محصولات تقلبی و یا ناقص را تحویل ان دادند.

برای خرید سیستم Electroscope301 حتما از طریق سایت مشاوران فلزیاب که در این است است اقدام کنید تا محصولات را به صورت کاملا اورجینال تحویل شما بدهند.

شرکت ماینلب استرالیا دستگاه های جدیدتری را وارد بازار کرده است که قیمت فلزیاب الکتروسکوپ 301 می توانید در مقاله مربوط به فلزیاب های دست دوم و کارکرده استعلام بگیرید

قیمت محصولات سیستم الکتروسکوپ 301 بر اساس دلار روز حساب می شود البته اورجینال بودن دستگاه بسیار مهم تر از چند میلیون قیمت بالا و پایین است برای خرید سیستم ها و فلزیاب های تمامی شرکت ها حتما با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس بگیرید.

09390087754📞

کاتالوگ سیستم الکتروسکوپ 301

کاتالوگ فارسی و یا دفترچه دستگاه یکی از فاکتور هایی است که حتما باید تمامی جویندگان قبل از اینکه به سراغ کاوش می روند حتما باید مطالعه کنند.

ما در این مقاله علاوه بر توضیحات ، آموزش کامل دفترچه فارسی سیستم الکتروسکوپ 301 را قرار داده ایم تا کاوشگران بتوانند با اطلاعات کامل به سراغ کاوش بروند.

پی دی اف دفترچه سیستم الکتروسکوپ 301 از طریق لینک زیر دانلود کنید.

download pdf Electroscope301

دستگاهی دیگر گراویتاتور Gravitator شامل موارد زیر است

ردیاب و فلزیاب گراویتاتورGravitator

ردیاب الکتروسکوپ 20

The System B

سایت رسمی دستگاه این محصول

لیست ردیاب های دیگر شرکت های

ردیاب ال آر ال 1000

ردیاب ری فایندر

ای کی اس AKS

منبع: شرکت مشاور فلزیاب

نوشته ردیاب الکتروسکوپ 301 اولین بار در شرکت مشاوره فلزیاب. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا