فلزیاب

اسکنر فلزیاب روور یوسی آلمانی

اسکنر فلزیاب روور یوسی Rover UC یکی دیگر از سیستم های شرکت او کی ام OKM آلمان است و با استفاده از فناوری جدیدی که نسبت با سایر فلزیاب های دیگر دارد به یکی از محبوب ترین گنج یاب های جهان تبدیل شده است در ادامه با ویژگی ، مشخصات ، قدرت عمق زنی و قیمت آن به صورت کامل آشنا می شویم و افرادی که در مورد این دستگاه سوال دارند حتما نظرات خود را بدهند.

ویژگی های اسکنر فلزیاب روور یوسی Rover UC

طراحی دستگاه روور یوسی Rover UC یکی از بهترین سیستم های نسل جدید okm است که در نقش یک اسکنر بسیار عالی برای افراد مبتدی و کاوشگران متخصص ساخته شده است.

ویژگی خاص این دستگاه نسبت به سایر گنج یاب های دیگر وجود شکل ظاهری آن است واژه UC مخفف کلمه Undercover است یعنی مخفیانه که بهترین دستگاهی است برای مکان هایی که امکان کاوش وجود نداشت.

تمامی اطلاعات و داده های فلزیاب روور یوسی Rover UC درون یک عصای کوهنوردی پنهان شده است و کاوشگران می توانند به تمامی نقاط برای اسکن و کاوش اهداف مختلفی بروند و حتی بدون اینکه جلب توجه کند و یا کسی به آنها مشکوک شود

وزن این عصای کوهنوردی بسیار سبک و جمع و جور است و فرد می تواند هر مکانی که می رود با خود ببرد این عصا متناسب با فرد می تواند کوچک و بزرگ شود همچنین طول آن کم و زیاد می شود و افراد می توانند به راحتی آن را تا کنند.

تنظیم ارتفاع عصای دستگاه علاوه بر اینکه متناسب با قد فرد تنظیم می شود بلکه هر چقدر ارتفاع آن بیشتر شود حساسیت آن زیاد می شود و می تواند اجسام بسیار ریز درون زمین را هم پیدا کند.

فلزیاب جی پی ایکس 5000

یکی از بهترین نقطه زن های جهان

مدیریت داده ها و اطلاعات با ساعت هوشمند

برنامه OKM از قبل روی ساعت نصب شده است و با روشن شدن به صورت خودکار به دستگاه روور یو سی وصل می شود و آماده شروع به کار می شود با استفاده از منوی تنظیماتی که روی گوشی است کاربر می تواند هر کدام را که دوست دارد را انتخاب کند و شروع به کاوش کند .

هنگام کار با آن تمام داده ها واطلاعات توسط گوشی هوشمند نمایش داده می شود و با استفاده از نرم افزار سه بعدی این گوشی هوشمند نمودارهای و اسکن ها را می توانید تجزیه و تحلیل کنید و دیگر به کامپیوتر نیازی نیست.

قدرت تفکیک دستگاه روور یوسی Rover UC

قدرت تفکیک اسکنر روور یو سی Rover UC بسیار بالا است و به راحتی انواع گنج و فلزات درون زمین را می تواند مشخص کند و اپراتور اطلاع می دهد که چه اهدافی درون زمین است

تنظیمات دستگاه شامل حالت تفکیک زیر است.

  • آهنی
  • غیرآهنی
  • حفره

همچنین حالت های عملیاتی دستگاه روور سی یو شامل :

  • مغناطیس سنج
  • اسکنر سه بعدی زمین
  • Pinpointer

قدرت عمق زنی اسکنر فلزیاب روور یوسی

قدرت عمق زنی فلزیاب روور یو سی برای تمامی اهداف آهنی و یا غیر آهنی بر اساس نظر کاوشگران که در سایت رسمی این شرکت درج شده است 20 متر می باشد و کاوشگران تا این عمق توانستند اشیاء باارزشی را از درون زمین پیدا کنند.

کاوشگران با دستگاه روور یوسی Rover UC در خاورمیانه توانستند کاسه موزاییکی شیشه ای بسیار قیمتی و عتیقه و همچنین جواهرات بسیار باارزش را پیدا کنند.

تمام تصاویر و اسکن ها از طریق گوشی هوشمند دستگاه قابل تحلیل است و یا می توانید به وسیله کابل اطلاعات را به کامپیوتر انتقال دهید و اسکن ها را با نرم افزار سه بعدیVISUALIZER 3D آنالیز و طراحی کنید البته اطلاعات و داده های این به صورت فوری قابل تشخیص است و حتی نیازی به ول کردن به کامپیوتر هم ندارد.

دستگاه Rover UC فقط به عنوان یک اسکنر و فلزیاب و گنج یاب نیست بلکه کارآیی و عملکرد های زیادی دارد وجود فناوری تک سنسوری یکپارچه این زمینه را فراهم می کند که از درون زمین یک اسکنر سه بعدی با نمایش و وضوع بالا باشد.

وجود فناوری سنسورهای چند منظوره در این دستگاه باعث می شود که کاوشگران به راحتی بتوانند اشیاء با ارزش مانند طلا ، جوهرات ، سکه و حفره ها و سازه ها و تونل ها را به راحتی شناسایی کنند.

دریافت گنج با دستگاه rover uc

حالت های تشخیص اجسام با دستگاه روور یوسی Rover UC

کاوشگران می توانند حالت های تشخیص اهداف درون زمین را انتخاب کنند و زمانی که به اشیاء گرانبهایی برخورد کرد با عوامل زیر جویندگان را با خبر می کند.

  • صدا

کاربر می تواند از هدفون بلوتوثی مخصوص مربوط به سیستم استفاده کند و از این طریق به گوشی اندروید و یا ساعت مچی خود ول کند و در هنگام شناسایی فقط فرد می تواند از وجود گنج با خبر شود.

  • ویبر و لرزش

با سیستم rover uc ویبره و لرزش را می توان در منوی تنظیمات برنامه روشن کرد. این واکنش مخصوصا زمانی که کاوشگر از هدفون بلوتوثی استفاده نمی کند خیلی مفید است.

  • تصویری و تجسم

صفحه نمایش کوچک روی دسته Rover UC اطلاعات کلی در مورد وضعیت شارژ، وضعیت اتصال، شمارش مراحل (گام شمار) و جهت (قطب نما) و اسکن زمینی سه بعدی مشخص می کند.

همچنین این تصاویر سه بعدی از اسکن را از طریق گوشی و یا ساعت هوشمند می توانید ببینید

مشخصات کلی روور یو سی – ROVER UC

اسکنر تصویری اسکنر فلزیاب روور یوسی آلمانی جزوه بهترین های دنیا است که با یک مقاله نمی شود به صورت کامل توضیح داد ولی در این مقاله ما به صورت خلاصه برخی از ویژگی های خاص این اسکنر پیشرفته را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

  • وزن کم و بسیار جمع و جور و حمل آن در محیط های مختلف
  • کنترل با استفاده از یک ساعت هوشمند
  • گنج یاب و فلزیاب بسیار قوی و تشخیص انواع حفره های زیر زمینی
  • طول تنها 67 سانتی متر (26 اینچ)
  • اسکنر دو بعدی و سه بعدی زمین
  • طراحی جمع و جور و نامحسوس
  • مغناطیس سنج (صدای زنده)
  • باتری با ظرفیت بالا قابل شارژ
  • فناوری بی سیم
  • دارای منوی چند زبانه از جمله فارسی برای کاوشگران
  • بازخورد صوتی و چشمی و لمسی
  • شامل نوت بوک با نرم افزار تشخیص Visualizer 3D Studio
  • مجهز به قطب نما و GPS یکپارچه (غیرقابل اتصال)
  • مجهز به ساعت مچی هوشمند
  • هدفون بلوتوثی دستگاه روور یو سی
  • دارای فناوری چند منظوره و قدرتمند
  • طراحی شبیه به میله کوهنوردی
  • انتخاب حالت شب و یا روز روی نمایشگر لمسی برای دید بهتر
مشخصات دیگر روور یو سی – ROVER UC
سیستم تلسکوپی بی سیم
ساعت هوشمند اندروید با برنامه OKM Rover UC
نوت بوک ویندوز کامپیوتر
1 عدد شارژر، کابل USB-C و آداپتور مسافرتی
کیف وسایل
محافظ ضد آب و مقاوم در برابر ضربه
دمای نگهداری: 10- تا 70+ C
ولتاژ ورودی (حداکثر): 5 V / 2 A
مدت شارژ: سه ساعت (10 تا 30 C)
صفحه نمایش: LCD، 80 در 160 پیکسل
فناوری سنسور: SCMI-15-D
تکنولوژی: GST / EMSR
بیشترین سرعت انتقال: 1 مگابیت بر ثانیه
کارت گرافیک: 1 گیگابایت رم، OpenGL 3.3
پردازنده: 1.2 گیگاهرتز
سیستم عامل: ویندوز 10، ویندوز 8.1، ویندوز 7
رابط: USB 2.0 برای وارد کردن داده از آشکارساز OKM

فلزیاب لورنز Lorenz z2

یکی از بهترین سیستم های دنیا

قیمت دستگاه روور یوسی Rover UC

قیمت اسکنر فلزیاب روور یوسی Rover UC در ایران مطابق با قیمت روز دلار است و افرادی که این محصول را می خواهند می توانند با مشاوران ما تماس بگیرند.

کاوشگران برای خرید اسکنر فلزیاب روور یوسی Rover UC باید محصول را از خود شرکت و به صورت اورجینال خریداری کنند چون متاسفانه سیستم های تقلبی و فیک و یا حتی ناقص در بازار زیاد شده است و افراد باید از هر شرکتی که معتبر نیست خریداری نکنند.

برای خرید دستگاه روور یوسی Rover UC می توانید با شماره هایی که در زیر است تماس بگیرید.

09390087754📞

کاتالوگ سیستم روور یوسی Rover UC

کاتالوگ فارسی دستگاه روور یو سی یکی از فاکتور های بسیار مهمی است که تمامی افرادی که این دستگاه را خریداری می کنند باید مطالعه کنند.

کارشناسان سایت مشاور فلزیاب پی دی اف فارسی دستگاه rover uc را برای شما آماده کردند که بتوانید با آموزش کامل و آمادگی بیشتر به کاوش طلا و اهداف بروید.

برای دانلود pdf می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

Download pdf rover uc

سایر دستگاه های این شرکت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

فلزیاب ای ایکس پی 4500

فلزیاب تصویری exp 6000

اسکنر تصویری فیوژن

دلتا رنجر Delta ranger

اسکنر فلزیاب rover uc

دستگاه روور سی 2

فلزیاب تصویری روور سی 4

ردیاب بیونیک ایکس فور

دستگاه جی پارد

سایت شرکت OKM دستگاه

منبع : سایت مشاور فلز

نوشته اسکنر فلزیاب روور یوسی آلمانی اولین بار در شرکت مشاوره فلزیاب. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا