رپورتاژ

پله پیچ فلزی:

اصطلاحی است که به راه پله های فلزی گفته می شود که به صورت 360 درجه ب هحول یک محور اصلی می چرخند. که آن محور را شاسی پله پیچ فلزی می نامند و آن مقدار فضایی که به دور این شاسی در حال چرخش است را کف پله یا سطح هر قسمت پله می گویند. دلیل خلق این محصول ابتدا به خاطر بیشترین مقدار استفاده از کوچکترین فضای ممکن بوده است به گونه ای که یک فرد به راحتی هر چه تمام تر بتواند بین  دو سطح یا طبقه خودش را جابه جا کند.

ولی با گذشت اندک زمانی کوتاه و اینکه سازندگان این حوضه توانستند مقداری خلاقیت را چاشنی این کار کنند. مدل هایی از راه پله فلزی به وجود آمد که بسیار چشم نواز و زیبا شد پس امروزه به دو دلیل استفاده از این پله را می توان به کوچک ابعاد بودن و زیبا بودن آن اشاره داشت همان قدر که یک پله پیچ فلزی در کار می تواند تاثیر گذار باشد اگر هم توسط گروهی بی تجربه ساخته شود می تواند زننده و آسیب رساندن به افراد آن ویلای دوبلکس شود پس در انتخاب طرح ونوع ساخت حتما با یک متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید.

نرده پله پیچ:

بهترین وسیله برای بالا بردن سطح زیبایی راه پله و ایجاد آثاری جدید و به یاد ماندنی همین نرده پله پیچ می باشد که در برخی مواقع سازندگان آن را حذف می کنند.ولی پله گرد نوربخش معتقد است که بهترین آیتم برای خودی نشان دادن و ایجاد تغییراتی شفاف نسبت به سایر مدل های پله دوبلکس همین ساخت نرده فلزی می باشد. که می توان به صورت فرفورژه یا حتی سی ان سی و یا تلفیقی و مدرن اجرا شود. که سخت ترین مدل آن برای هر سازنده ای متفاوت خواهد بود مثلا نمی توان گفت که مدل های نرده فرفورژه از مدرن سخت تر است یا آسان تر همه چیز در این مورد بستگی به مهارت و تجربه سازنده مورد نظر خواهد داشت.

قیمت راه پله فلزی و نرده آن:

دو آیتم کاملا مجزا از هم هستند یعنی در نحوه قیمت گذاری هم باید به صورت کاملا جداگانه محاسبه قیمت شوند از این لحاظ که در برخی از مواقع ساخت نرده از شاسی اصلی راه پله پیچ فلزی سخت تر است و یا کاملا برعکس پس قیمت نهادن بر روی هر مرحله ای از ساخت پله گرد باید با محاسبات دقیق و کاملا آگاهانه صورت پذیرد که در آخر کار باعث ایجاد مشکل در ساخت پله معلق بین کارفرما و سازنده رخ ندهد.

نصب پله پیچ:

هر کاری به اصطلاح قلق خاص خودش را دارد پس اگر برای نصب راه پله مشکلاتی بر سر راه دارید از این دو حالت خارج نیست یا سازنده نتوانسته است طرح را به درستی اجرا و عملیاتی کند یا تجربه کم شما این اجازه را نمی دهد تا به درستی نصب راه پله گرد را انجام دهید ولی پله گرد نوربخش می تواند به شما مشورت هایی کارساز بدهد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا