آخرین و جدیدترین اخبار ورزشی

ایران قهرمان مرحله گروهی جام‌ملت‌های آسیا شد

اگر جدول مسابقات را در یک گروه در نظر بگیریم، ایران صدرنشین کلی مسابقات خواهد بود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛اگر تمام تیم‌ها را با امتیاز و تفاضلی که دارند در یک جدول قرار دهیم تیم ملی ایران در صدر قرار خواهد گرفت و بهترین تیم مرحله گروهی می‌شود. ایران با ۹ امتیاز، تفاضل گل ۵+ و ۷ گل زده بالاتر از قطر و عراق ۹ امتیازی قرار می‌گیرد و بهترین عملکرد را در بین تمام تیم‌های حاضر در جام‌ملت‌های آسیا داشته.

پس از ایران قطر با ۹ امتیاز، تفاضل ۵+ و ۵ گل زده دومین تیم برتر رقابت‌ها و عراق با ۹ امتیاز و تفاضل ۴+ در رده سوم قرار می‌گیرد.

در گزارش ورزش سه آمده است: در رتبه‌های بعدی استرالیا و عربستان با امتیاز، تفاضل، گل زده و خورده برابر قرار خواهند گرفت. رتبه ششم و هفتم هم به ژاپن با تفاضل ۳+ و بحرین با تفاضل ۰ می‌رسد، بحرینی‌ها در حالی که امید چندانی برای صعود نداشتند با ۶ امتیاز صدرنشین شدند و ششمین تیم برتر مرحله گروهی شدند.

ازبکستان و تایلند دو تیم دیگری هستند که با ۵ امتیاز و با تفاضل ۳+ و ۲+ در رتبه‌های بعدی قرار دارند، اردن، کره جنوبی، امارات، فلسطین، تاجیکستان و سوریه تیم‌های چهار امتیازی هستند که با توجه به تفاضل گل و گل‌های زده به ترتیب در رده‌های بعدی قرار خواهند گرفت.

ترتیب جدول مسابقات به شکل زیر خواهد بود:

۱٫ایران ۲٫قطر ۳٫عراق ۴٫استرالیا ۵٫عربستان ۶٫ژاپن ۷٫بحرین = ۸٫ازبکستان ۹٫تایلند ۱۰٫اردن ۱۱٫کره جنوبی ۱۲٫امارات ۱۳٫فلسطین = ۱۴٫تاجیکستان = ۱۵٫سوریه ۱۶٫اندونزی = ۱۷٫عمان = ۱۸٫قرقیزستان ۱۹٫چین ۲۰٫مالزی ۲۱٫لبنان ۲۲٫ویتنام ۲۳٫هنگ کنگ ۲۴٫هند

۲۵۱ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا