اخبار
1394/12/10 16:12

درباره تعمیرات سامسونگ

امروزه فروش انواع محصولات سامسونگ در نمایندگی‌های ما به دو صورت حضوری (مراجعه به فروشگاه‌ها) و اینترنتی (بوسیله سایت) انجام می‌گیرد. مشتریان گرامی می‌توانند بعد از انتخاب کالای مورد دلخواه‌شان بوسیله تماس تلفنی، سفارششان را نهایی کرده و مبلغ آن را در محل، موقع تحویل کالا پرداخت کنند.
همانطور که می‌دانیم خرید آنلاین برتری‌های زیادی برای مشتریان دارد و خیلی از گروه‌های دولتی و کمپانی‌های خصوصی و خریداران محترم که از سراسر ایران برای خرید انواع محصولات سامسونگ در وبسایت نمایندگی اقدام به ثبت سفارش و خرید می‌کنند از خدماتی نظیر موارد ذیل برخوردار می‌شوند:
دسترسی به انواع محصولات و خدمات
وجود اطلاعات زیاد در باره محصولات
امکان مقایسه محصولات و قیمتهای آن‌ها با یکدیگر
صرفه جویی در زمان
انعطاف پذیری در زمان خرید
وجود قیمت‌های رقابتی
آسان شدن سفارش خرید
توانایی تبادل نظر در باره محصولات و خدمات
پایین آمدن ترافیک و آلودگی هوا به منظور حفظ محیط زیست
 شرکت نمایندگی تعمیرات سامسونگ هم به نمایندگی از شرکت سامسونگ برای عرضه خدمات دائمی به مشتریان خود در هر مکان و هر زمان اقدام به راه اندازی و توسعه وب سایت فروشگاهی کرده تا افزون بر امکانات گفته شده برتری‌های خاصی را برای شما فراهم کند؛
ثبت داده‌های کامل محصولات سامسونگ حاوی ویژگی‌های فنی، مشخصات، کاربرد، عکس‌های مختلف از همه زوایای محصول، قیمت به روز
امکان مقایسه مشخصات فنی و کاربردی محصولات با یکدیگر
اطلاع رسانی درباره محصولات جدیدی که به زودی وارد بازار خواهند شد
امکان جستجوی محصولات بر اساس نوع و مدل کالا و...
ثبت تخفیف‌های ویژه مربوط به جشنواره‌های فصلی و مناسبتی سامسونگ
امکان خرید اقساطی با کمترین کارمزد
اطلاع رسانی در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های آموزشی
در نظرگرفتن هدایای نقدی و غیر نقدی و تخفیفات ویژه جهت ثبت سفارشات گروهی برای سازمان‌ها و ارگان‌ها
ارائه محصولات با گارانتی‌های اصلی
ارسال رایگان توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده
نصب، آموزش و پشتیبانی رایگان توسط گروه متخصص

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

کالاتیک
http://www.kalatik.com

بسیار عالی

http://www.kalatik.com

پاسخ
برچسب ها :